Öl

Hur är det jingeln går?
 
Öl ger dig vingar....eller något i den stilen?
 
 


Kommentarer
Leif

Hos mig blir det tvärtom. Efter för mycket hängivande till denna ädla dryck brukar jag känna underlaget från tåspets till hårfäste. Just detta hårfäste känns extra mycket dagen efter.
Var du glad Stefan att du enbart blir uppåt av god öl, är det en Mariestad i handen?

God Jul på er

Svar: Det är en Mariestad.Visst blir jag uppåt av en god öl, men ibland så uppåt att morgondagens kurva pekar brant nedåt.
Stefan

2013-12-25 @ 19:50:41
URL: http://huvudveck.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0