Photoshop

Photoshop är ett komplext och inte alltid så enkelt program att lära sig, men helt underbart när man kommit underfund med hur funktionerna fungerar och vad man kan använda dem till.
 
Riktiga experter kan framställa helt underbara bilder och förvandla tråkiga fotografier till makalösa konstverk. Till dessa experters nivåer kommer jag aldrig, men visst är det magiskt roligt att sitta framför datorn med de kunskaper man ändå tagit till sig och förvandla vänner till något de inte är...både till glädje och förtret.
 
Nu vill jag inte publicera omgjorda bilder på nära och kära, så det får bli på mig själv. Jodå, även jag kan göras om..till mångas glädje, men knappast förtret.
 
 
Jo, frugan får trots allt vara med på ett litet hörn.
 


Kommentarer
Leif

Mina begränsningar blev allt påtagligare när man betraktar dina fantastiska bilder.
Blev inte frugan lite begränsad eller rullar hennes liv på?

Svar: He-he
Stefan

2013-09-29 @ 17:29:56
URL: http://huvudveck.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0