En tidig morgon

Jodå, allt trevligt brukar ha ett slut, så även semestern. När ni ser detta inlägg har jag jobbat i två dagar och längtar förmodligen redan efter nästa års fyra veckor.
 
För att anpassa sig efter nya tider och med tanke att första veckan startade med ett morgonskift, så passade jag att kliva upp tidigt några morgnar förra veckan och vad passade bättre än att ta med sig kameran på en promenad.
 
Stegen bar mot hamnen och där var det folktomt, så när som på mig själv och de passagerare som skulle bege sig ut med M/S Symfoni, som går rutten Nyköping - Söderköping.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...och med tanke på att fyra veckor går fort och hösten närmar sig, så passar väl inget bättre än en bild i samma färg som stämningen...
 
 


Kommentarer
Lena

Ja men det är ju bara fyra veckor tills vi har semester igen :)- känns väl helt OK?

Svar: Mmmmmm.....
Stefan

2014-08-12 @ 17:44:51
Lasse Jansson

Ett sämre sätt att vrida dygnet rätt kan jag tänka mig. Hamnen bjuder på många fotomöjligheter och i arla morgonstund tycks det bara som några seniormedborgare stör den annars lugna omgivningen. Snyggt fångat!

Svar: Hamnområdet görs sig nog bäst tidiga morgnar. Åtminstone om man vill fånga allt på bild.
Stefan

2014-08-13 @ 21:14:56
URL: http://lassesfoto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0