1-årsjubileum

För ett drygt år sedan började arbetskamraten Jimmy (se hans blogg Kontraster via länklistan till vänster) påverka mig att starta en fotoblogg. Det var något jag länge funderat över, men hade bara då till dags startat upp en bildsida och en hemsida, vilka ni bägge kan se via länklistan till vänster.
 
Jag brukar inte ge nyårslöften, men gav mig ett eget nyårsafton 2012/2013. Dagen efter skrev jag mitt första blogginlägg på denna blogg, så löftet infriades snabbt och smärtfritt.
 
Därför firar jag i dag mitt 1-årsjubileum som bloggare.
 
 


Kommentarer
Jimmy

Grattis till ett bra jobb Stefan, en bra reklampelare för Nyköping!
God fortsättning och fortsätt på den inslagna vägen!!

Svar: Tack Jimmy och en god fortsättning.Pssst, säg inget högt, men jag tror jag fick ett halvt nyårslöfte från en person (du vet vem) om att starta upp en egen blogg inom kort.
Stefan

2014-01-01 @ 12:23:44
URL: http://kontraster.blogg.se
Atte

Det var som tusan! Och jag som tyckte att det var ganska lite alkohol igår kväll! Du vet väl att ett halvt löfte är som ett halvfullt glas d.v.s. Close but no cigarr!

Svar: Allt är relativt, så också ordet "lite". Nåväl, kan man ta tre steg framåt, utan att ta två steg bakåt så får det väl kategoriseras som "lite". Ett halvt löfte är också som ett halvtomt glas och vem fan lämnar ett halvtomt glas utan att sörpla i sig resten?
Stefan

2014-01-01 @ 19:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0