Här mås det...

...eller Håll truten!
 
Svårt att välja mellan rubrikerna. Mina ornitologiska kunskaper är begränsade, det erkänner jag. Måsar trodde jag att jag hade koll på och att här ses en skrattmås vet jag, men om den andra är en fiskmås eller havstrut låter jag vara osagt...tills någon av er sitter hemma och tyst tänker; "Vet han inte det?"
 
Nåja, jag fick i ala fall chansen att prova mitt nya objektiv på stranden. Ingen av er trodde väl att jag skulle fotografera andra motiv när jag ligger och lurar i vassen...väl...?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0