Vila ögonen

Lite av floran i Nyköping man kan vila ögonen på.
 
 


Kommentarer
Lasse Jansson

De flesta av ovanstående blomster känner jag igen även om jag kanske inte kan namnen på dem. Men de orange-färgade skönheterna är jag inte riktigt bekant med. Tycker däremot att de står sig bra i konkurrensen från bl.a. magnolians magiska blommor! :-)

Svar: Själv är jag lika oduglig på blommor som på fåglar. Känner igen de mest vanliga, men inga fler.Har precis varit i Italien och sett magnoliaträd som får våra svenska att blekna.
Stefan

2014-07-23 @ 11:35:30
URL: http://lassesfoto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0