Reklam

Visst är det enkelt att göra reklam för Nyköping en dag som den 17:e maj 2014. En sol som värmde från en klarblå himmel, idel glada människor och ett par öl på premiäröppnade Tovastugan. Kan det bli bättre?
 
 
 
  
 
 
För dig som är fotointresserad presenterar jag här ett tips som kan göra dig känd, ge lite klirr i kassan och få dina bilder att synas i Stockholms tunnelbana.
Det är Bo i Nyköping som arrangerar en tävling där Nyköpingsborna kan skicka in sina bästa bilder och få dem publicerade i Stockholms tunnelbana. Har du tur kan du se fram emot ett verkligt skyltfönster för dina bilder och kanske också inkassera några tusenlappar.
 
Läs mer här
 
 


Kommentarer
Lasse Jansson

Många fina motiv men jag tycker allra bäst om den förgrund och det perspektiv du fått till i bilden på den gamla silon. Fullträff, tycker jag!

Svar: Tack Lasse. Känner mig ganska nöjd med denna bild själv. Lade märke till motivet på väg till jobbet i veckan och när lördagsvädret var så strålande var det bara att ta kameran och gå ned til slottet och föreviga det hela.
Stefan

2014-05-18 @ 11:13:04
URL: http://lassesfoto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0