Lokalsporten

Som sportintresserad, uppvuxen på landsbygden och med ett förflutet som fotbollsspelare i en landsbygdsklubb, vet jag att behovet av stöd för dessa är stort.
 
Därför vill jag passa på att göra lite reklam för "min" klubb, Tystberga GIF och ni "giffare" som läser detta och som ännu inte gör det...Stöd föreningen genom att ansluta dig till Svenska Spels "Gräsroten". Det kostar inget, utan allt du behöver göra är att gå in där och kryssa i att du vill stödja föreningen och sedan går automatiskt en liten summa till klubben varje gång du spelar med ditt tipskort.
 
 
Enkelt och givande m.a.o. Passa också på att besöka Tystberga GIF:s hemsida och ta del av både historia, bilder från då och nu och lite annat smått och gott.
 
 
Bilden är inte min, utan den har jag hämtat på nätet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0