Snigelfart

Ingen snigel i ögat, men väl på signalljuset. Vet i tusan hur den kom upp där...
 
 


Kommentarer
Lasse Jansson

En rolig bild. Snygg rent teknisk (fin skärpa och härlig oskärpa) och i sin komposition. Jag gillar också att snigelns former framträder så klockrent och att den inte blivit skrämd av din närvaro utan har alla tentakler framme.

Och visst undrar man, hur sjutton hamnade den där uppe? Och varför? :-)

Svar: Frågan är framför allt varför....? Alla sniglar som rörde sig i området denna regniga dag var inte lika tuffa. De flesta drog in tentaklerna så långt de kunde när jag närmade mig. I ärlighetens namn fick jag vänta ett tag innan den här visade upp sig.
Stefan

2015-05-19 @ 09:43:56
URL: http://lassesfoto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0