På väg till jobbet

De senaste veckorna har de tillfällen när solen visat sig varit få.
 
I torsdags vaknade jag tidigt, möjligen för att fotbolls-vm hade uppehåll och man fick möjlighet att krypa tidigt till sängs.
 
Tidigt i det här fallet var 04:00 och när solens strålar äntligen lyste genom sovrumspersiennen var det svårt att sova om. Veckan som gick jobbade jag förmiddagsskift, det sista innan semestern. Med vetskapen om att de tidiga morgnarna kan bli få de kommande veckorna, ville jag passa på att utnyttja denna och vad passar sig bättre än att föreviga en vacker morgon med kameran. Hamnen ligger på vägen till jobbet och få platser i Nyköping lämpar sig bättre för vackra bilder...förhoppningsvis vackra bilder.
 
Slottsdammen följde med på köpet.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0