Topless

En helt sagolik kväll I Nyköping lockade 1000-tals besökare som flockades i hamnen för att äta, dricka, sola, njuta och titta på kvällens tema, Topless.
 
 
Ni snuskhumrar hoppas förstås att få se söta flickor och vackra kvinnor utan något på överkroppen. Visserligen en önskedröm för många, såväl gamla som unga. Vi som bor i Nyköping vet dock att Topless-temat handlar om Nyköpings Automobilsällskaps onsdagsträffar i hamnen under sommaren. Denna veckas tema handlade m.a.o. om "bilar utan tak".
 
Samtidigt visade Corvette-klubben upp sina åk vid Tovastugan och det var där den underbara onsdagskvällen tog sin början...fast egentligen tjuvstartade vi vid slottet för att ånjuta förspelet till Nyköpings Gästabud.
 
 
 
   
 


Kommentarer
Lasse Jansson

Tack för att du visar bilderna från onsdagsträffen. Jag kommer nog inte iväg på någon av dessa veteranbilsträffar i år, men ska det vara så här varmt är jag inte direkt ledsen för det. (Jag smyger ju runt i hamnen i gryningen istället...)

Svar: Du gör rätt som smyger runt i hamnen i skymningen. Blir lite väl trångt på dessa onsdagsträffar ibland.
Stefan

2014-07-25 @ 19:09:49
URL: http://lassesfoto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0