En tur till lusthuset.

Jag har ett antal bilder ligger som aldrig hann bli genomgångna innan Skottlandsresan. Dags att publicera dem nu.
 
De här bilderna tog jag under en kort promenad till det lilla lusthuset på udden intill Nyköpings gästhamn. Solen lyste varm från en klarblå himmel, men i fjärran tornade tunga moln upp sig med riktning Nyköping. Jag knäppte några bilder och begav mig sedan hem för att klara mig undan det regn som senare piskade stadens gator.
 
Hm...2015 års sommar var synnerligen differentierad, från försommarens svala och ostadiga väder, till sensommarens värme och sol. Jag måste erkänna att valet av semesterveckor är lika ovisst som att köpa lotter eller tippa Keno. Man vet inte vad man får innan, men blir antingen glad eller förbannad när resultatet visar sig.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0