2013/2014

 
Vi får väl se vilka överraskningar som väntar nästa år.
 
 
 


Kommentarer
Lasse Jansson

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas på många härliga upplevelser under 2014! Självklart hoppas jag få bildbevis regelbundet här på din blogg... :-)

Svar: Tack Lasse.Jag har många förslag om fotoprojekt, men det gäller att också genomföra dem. Får tacka dig, Jimmy på Kontraster m.fl. som inspirerade till att starta denna lilla blogg.
Stefan

2013-12-31 @ 14:31:33
URL: http://lassesfoto.blogspot.com
Leif

På dig själv också. Självklart kommer det ljusare tider på många sätt. Valen är ett sådant område. Att vi kanske träffas är ett annat, för mig i alla fall.
Nu skall jag äta och dricka gott tills sonen kommer hem och skall smälla.
Vi kontaktar varandra nästa år
Hälsa hustrun
Leif med familj

Svar: Hälsningen är framförd.Vi sitter just nu och tittar på lite bussresor i sommar. Vart och när har vi inte hunnit se över, men kanske vi får vägarna förbi.
Frugan skickar en hälsning till både dig och sambon.
Stefan

2013-12-31 @ 18:30:41
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Leif

Låter kul och hälsningen är framförd

2014-01-01 @ 12:48:40
URL: http://huvudveck.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0