Kul med dryck

Det är inte bara gott, det ger lite inspiration till lek också.
 
 
 


Kommentarer
Lasse Jansson

Två riktigt häftiga bilder. Bra idé, själv har jag inte testat så det blir ett kommande litet projekt! :-)

Svar: Det är inte ofta man får tid över, men när man väl får det är det kul att experimentera lite. Ibland önskar jag att man hade plats för en fotostudio hemma, men bor man i lägenhet är det inte lätt att förverkliga.
Stefan

2013-09-23 @ 15:31:55
URL: http://lassesfoto.blogspot.com
Leif

Riktigt bra bilder. Du har satt ribban. Måste pröva själv. Ber att få återkomma i ärendet.

Svar: Ett tips är att låta en isbit ramla ned i ett skummande glas med öl.Jag väntar på resultatet.
Stefan

2013-09-29 @ 17:34:16
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Leif

Då fick man ett uppdrag då. Mår lite skit nu så återkommer med bild när den är tagen.
Kul ide men vattnar man inte ur ölen då eller är det meningen att man snabbt skall drick upp?

Svar: Man häller upp en öl av billigare sort, gör projektet, ger den urvattnade ölen till frugan och så häller man upp en riktig öl och njuter av resultatet.
Stefan

2013-09-30 @ 16:54:19
URL: http://huvudveck.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0