Blå-gult

Sverige, Sverige fosterland. Får man skriva så idag?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jimmy

Klart man får! Men är lite överraskad att du publicerade den idag, och inte igår... ;-)

Svar: Förlåt en okunnig, men vad var det igår man borde tagit hänsyn till?
Stefan

2014-04-09 @ 12:37:21
URL: http://kontraster.blogg.se
Roland Zigouner

Skäms på sig fotografen! Inte ta hänsyn till att det var Romernas nationaldag igår!
För övrigt anser jag att dessa Nationella symboler är gammalmodiga nu när vi lever i symbios med övriga Europa.
Så var nu en snäll medmänniska och lägg en slant i tiggarnas koppar.

Svar: Tusan, att jag missade en sådan världsnyhet. Det var visst något matlagningsprogram på tv, så det kändes väl viktigare...antar jag.
Stefan

2014-04-10 @ 20:00:00
Leif

Svenska flaggan är vår mesta symbol. Måtte den aldrig halas eller ersättas. Vår nations symbol skall leda oss i nuet och i framtiden
Blått och gult.

Svar: Det finns de som inte vill detta. Du och jag vet, men gör alla det?
Stefan

2014-04-13 @ 18:59:14
URL: http://huvudveck.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0