Grabbgänget

Med inspiration från en av bloggens besökare, presenteras här...Grabbgänget.
 
 


Kommentarer
Lasse Jansson

Tummen upp för den! Kul och bättre sällskap kan man väl inte ha i favoritsoffan, eller... ;-)

Svar: :) Framför allt kan man bolla idéer mellan varandra på ett enkelt sätt.
Stefan

2014-08-18 @ 14:01:15
URL: http://lassesfoto.blogspot.com
Lena

Ha ha, så många snyggingar på en gång :)). Kan det möjligen bli för MYCKET av det goda???

Svar: Kan det bli för MYCKET av en god whisky? kanske, men då får man ta smällen dagen efter.
Stefan

2014-08-18 @ 19:25:31
Atte

Uhhhhh så hemskt! Jag får nog sluta dricka pilsner nu, för jag tyckte precis att jag såg 4 Beffe på bilden ovanför! Nu kan man inte somna ikväll heller.....

Svar: Ta en bira till så kanske du snart ser 5, en hel uppställning på Manchester Uniteds mittfält. Behövs efter helgens tragik.
Stefan

2014-08-18 @ 22:20:56
Jimmy

Hmmm, skickligt!
Bra val av modell, för hade du valt en till oss gemensam bekant så hade du max fått plats med två, eller hyra en gymnastiksal för att få plats! ;.)

Svar: Hmmm...Samtidigt har jag nu två nätter den senaste veckan drömt om att vår gemensamma bekant synts på vägarna iklädd joggingskor och träningskläder.
:)
Stefan

2014-08-19 @ 00:55:12
URL: http://strikeout.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0