Lunchgäster

Ingen säger väl nej till lunchgäster? Ibland kan dock lunchgästerna vara av sådan natur att man kanske helst vill slippa dem och då kan jag nämna flugor, myggor och getingar som exempel. Andra varelser är mer harmlösa och stör väl egentligen ingen.
 
Några småfåglar gjorde mig och frugan sällskap när vi intog lunch på Tovastugan i början av semestern.
 
 
 
 
 
Den här snigeln kom sakta krypande på bordet när jag intog min lunch ute vid Bråfalls såg under den cykeltur ni tidigare kunnat läsa om.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nyköping genom kameran och lite till.

Bloggen kan förhoppningsvis sprida lite information om Nyköping och vad som finns att se och göra. Mina intressen för Photoshop kommer också att synas emellanåt.

RSS 2.0